Gadżet reklamowy musi spełnić kilka wyróżników, aby otrzymać miano idealnego akcesorium. Wśród cech pożądanych znaleźć się powinna m.in. atrakcyjność, praktyczność czy też dobra jakość. W niniejszym artykule podpowiemy Państwu czym powinien charakteryzować się idealny gadżet reklamowy.
-
Praktyczność gadżetu marketingowego
Jedną z najważniejszych cech idealnego gadżetu firmowego jest jego praktyczność. Im częściej i chętniej jest on używany, tym większe prawdopodobieństwo, że pozytywne skojarzenia przejdą bezpośrednio na firmę bądź osoby reprezentujące ją. Potencjalni klienci i kontrahenci o wiele bardziej ucieszą się z gadżetu, który mogą użyć niż z typowej wizytówki. W obecnym świecie, gdy zmierzamy ku nieuchronnym zmianom klimatycznym, doskonałym pomysłem będą wszelkiego typu urządzenia i przedmioty chroniące przed wysoką temperaturą i promieniami słonecznymi. Gadżety z logo firmy tego typu to kapitalny pomysł na zwiększenie rozpoznawalności marki.
-
Atrakcyjność gadżetu firmowego
Idealny gadżet firmowy swoim nietypowym designem oraz zastosowaniem wpasuje się w panujące trendy. Obecnie na topie jest zdrowy i aktywny tryb życia oraz pracy. Świetnym pomysłem są więc wszelkiego typu gadżety marketingowe związane z ruchem, fitnessem oraz sportem. Może to być np. worek z funkcją plecaka z logo firmy. Taki gadżet marketingowy dla firm stanowi atrakcyjną wizytówkę, podkreślającym znajomość panującej mody. Równie cenne będą wszelkie artykuły promocyjne stylizowane na eko czy też wielozadaniowe urządzenia elektroniczne, np. głośnik połączony z ładowarką indukcyjną.
-
Dopasowanie gadżetu do grupy docelowej
Idealne artykuły promocyjne firmy bezbłędnie trafiają w grupę docelową działalności firmy. W kontekście osób młodszych znacznie lepszym pomysłem od gadżetu firmowego w formie długopisu będą designerskie i nowoczesne słuchawki bluetooth. Z kolei osoby starsze znacznie bardziej ucieszą się z praktyczniejszych i bardziej tradycyjnych przedmiotów, np. notesów. Co więcej, na względzie trzeba mieć również styl życia i branże, w jakiej funkcjonują potencjalni klienci oraz kontrahenci. Jeśli środowiskiem naszej firmy są np. przedsiębiorstwa około medyczne, doskonałym gadżetem reklamowym może okazać się kalkulator medyczny.
-
Dobra jakość gadżetu reklamowego
Bardzo ważną cechą idealnego gadżetu reklamowego jest jakość jego wykonania. Wszakże artykuły marketingowe powinny nie tylko spełniać walory wizualne, ale również techniczne. Z racji, iż gadżety promocyjne przechodzą często z rąk do rąk, a później są często używane, powinny być wykonane z takich materiałów, aby długo służy swoim właścicielom. Pozwoli to nie tylko na powiązanie naszej firmy z solidnością, ale również wieloletnie użytkowanie artykułu marketingowego z widocznym logotypem przedsiębiorstwa, a co za tym idzie – zwiększenie rozpoznawalności naszej marki.
-
Rozsądna cena gadżetu
Ważną kwestią w przypadku idealnego gadżetu reklamowego jest również jego cena. W przypadku niewielkich przedsiębiorstw nie może być ona odczuwalna w kontekście budżetu marketingowego. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zakup hurtowej ilości gadżetów. Pozwoli to na znaczne obniżenie kosztów produkcji artykułów reklamowych z logo naszej firmy.