Targi i wystawy to doskonały moment, żeby zaprezentować swoją firmę i przedstawić potencjalnym klientom swoje produkty i usługi. Aby zostać dobrze zapamiętanym, wiele firm decyduje się na rozdawanie odwiedzającym ich stanowisko różnych gadżetów firmowych. Najpopularniejsze wśród wielu firm są obecnie pendrive, łączące w sobie funkcjonalność z pozostałymi zaletami gadżetów reklamowych.
Jaką wybrać pojemność?
Jedna z dwóch podstawowych cech, na które należy zwrócić uwagę, wybierając pendrive reklamowy, jest jego pojemność. Na rynku dostępne są różne pojemności pamięci – od 1 do nawet 128 GB. Producenci powoli odchodzą od małych pojemności flash, zatem najrozsądniejszą opcją będzie wybór pendrive o pojemności 4, 8 lub 16 GB. Różnice w cenach między nimi są niewielkie, a pamięci o większej pojemności z pewnością bardziej ucieszą klientów i partnerów. Poza pojemnością, ważną cechą technologiczną jest szybkość transferu danych. Obecnie dostępne są na rynku dwa najpopularniejsze interfejsy USB: 2.0 i 3.0. Firmy, które charakteryzują się rozwiniętą technologią lub pracują w IT, powinny rozważyć zakup USB 3.0, posiadające większą wydajność i prędkość zapisu – klienci, szczególnie ci obeznani w dziedzinie IT z pewnością docenią ten szczegół.
Jaki wybrać wzór?
Drugim z najważniejszych aspektów jest wygląd i design pendrive. Tutaj rynek oferuje nieskończoną ilość różnych opcji. Możemy zdecydować się na klasyczny pendrive typu twist lub bardziej elegancki – metalowy lub drewniany pendrive z logo firmy wygrawerowanym na obudowie. W ofertach wielu firm znajdziecie także pendrive o indywidualnym kształcie. Może to być cokolwiek – logo firmy, motyw lub przedmiot charakteryzujący firmę.
Dodatkowe funkcje pamięci
Na rynku znajdziecie mnóstwo dodatkowych opcji do wyboru. Poza pamięciami USB o klasycznych lub spersonalizowanych kształtach można dostać także gadżety posiadające dodatkowe funkcje. Popularne pendrive typu twist z drugiej strony mogą mieć wejście micro USB, które spokojnie można podłączyć do tabletu lub smartfona. Ponadto pendrive mogą mieć kształt bransoletki lub breloka do kluczy. Popularnym wyborem są także pendrive składane w kształcie karty kredytowej – taki produkt bez problemu można schować do portfela i mieć zawsze przy sobie.
Różnego rodzaju targi i konferencje to świetny moment na zareklamowanie swojej firmy. Na często wykorzystywanych w tym celu nośnikach pamięci USB można dodatkowo wgrać materiały promocyjne, katalogi lub notatki ze szkoleń, które klienci mogą na spokojnie sprawdzić w domu.